24. heinäkuuta 2011

24.7.2011

En tiiä kuinka taitava sitä saa oikeesti olla, kun tässä viimeks Forssaan mennessa onnistuin hyppään väärään bussiin. Suunta oli kyllä oikee, mutt bussi väärä. Ihmettelinkin asemalla odottaessa kun bussi tuli 20min aiemmin kun piti ja syykin selvis kyytiin hypättyä: normaalisti kuljen pikavuorolla ja nyt tuli hypättyä johonkin maaseutuautoon. Mikäs sen mukavampaa ajanvietettä onkaan sateisena kesälomapäivänä, kun kierrellä bussilla pikkukyliä :)
Matkasta ensimmäinen 10-15min meni pelkästää siihen ett päästiin ylipäänsä 10-tielle ja ensimmäinen koukkaus oli tietenkin Renko. Mä voin ihan rehellisesti myöntää etten ollu siel ennen käyny enkä näkemäni perusteella ymmärrä miks renkolaisia dissataan. Mun mielestä se oli tosi nätti paikka, voisin vaikka joskus asuukin siel.
Oletin bussin kiertävän ihan jokaisen matkalla olevan pikkukylän mutt seuraavan kerran poikettiin 10-tieltä Tammelaan. Tammelasta oon tykänny aina, se on sellanen suht pieni paikka missä kaikki tuntee kaikki. Kyytiin nousi pari iäkkäämpää ihmistä ja loppumatka kulu rattosasti niitten jutustelua kuunnellessa.
Vaikka maksoinkin 1,50e liikaa lipunhintaan kun ostin sen ennakkoon, olin jopa 5min aiemmin Forssassa mitä pikavuorolla oisin ollu ja olin sentään tutustunu yhteen uuteen kyläänkin =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti