13. helmikuuta 2014

BT

We have a problem. Oikeastaan ei meillä, varsinaisesti, mutta mulla. Tutustuin joku aika sitten erääseen paikalliseen. Kaikin puolin todella ihana, huomioonottava ja keskustelutaitoinen yksilö. Ekoilta treffeiltä lähtien on ollut hyvä, luonnollista olla lähellä eikä vaivaannuttavia hiljaisuuksia ole osunut kohdalle. Koko touhun miinus puoli, suurehkokin sellainen, on ko.henkilön kannabiksen käyttö.
Keskusteltiin kyllä aiheesta-ja tullaan varmasti keskustelemaankin. Oli lupauksia ettei mun seurassa poltella eikä mulle tarjota. Mä kun oon muutenkin heikko houkutuksille... Voinko mä kumminkaan luottaa? Voinko mä ottaa mahdollisen riskin, riskeerata unelmaurani nuoriso-ohjaajana? Tai mikä ehkä vielä pahempaa; Voinko mä ottaa riskin, rakastua ja mahdollisesti joskus menettää kultani velkojille/luonnontuotteen (väärin)käytölle?...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti