11. elokuuta 2013

Tyttölapsi 20v.

Eilen oli tarkoitus juhlia hieman etukäteen mun parikymppisiä. Olin viiden aikaan pyytäny reilut kymmenen lähintä kaveria kylään ja tästä oli tarkoitus illan aikana siirtyä sateenkaarenkirjaviin bileisiin kylälle. Kutsutut kumminkin yksitellen ilmoitti, ett sori, nyt ei pysty. Ei mun synttäreillä ikinä oikein kukaan oo käyny, mutta aina sitä jotenkin tulee luotettua siihen että kyllä ne sitten ensi kerralla, ensi vuonna tulee. Kyllä ne tänä vuonna tulee, kun täytän pyöreitä. 
Kuuden aikaan iski oikein kunnon kiukku, ihan jo ehkä senkin takia etten uskaltanu ottaa masennuslääkkeitä tietäen että tulee alkoholia nautittua. Pistin musat lähes täysillä, join siidereitä ja istun vittuuksissani pöydällä. Jee jee, vitun kovat bileet. Oon tosin äkkiä kyllästyvää sorttia, laitoin musan siedettävälle volyymille, vaihdoin siiderit veteen ja käperryin sohvalle lukeen kirjaa. Jes. Ketulle tuli marmatettua, ett miten mä edes voin olla näin pahalla tuulella...
Camsu poikakavereineen onneks tuli pelastaan illan. Naureskeltiin parisen tuntia-tai ainakin mä naureskelin, ties mille ja saipa Nacho-vauvakin pitkästä aikaa leikkiseuraa :D Jotain suloista siinä on kun aikuinen mies on lääpällään tollaseen peukalon kokoiseen karvakasaan... Ysin aikaan suunnattiin Setan 2v bileisiin ja huh! Ei tälläkään kertaa tarvinu menoon ja meininkiin pettyä. Mä arastelen tanssilattiaa, jos en oo ottanu tarpeeks-mutta tällä kertaa pöydässäkin oli seuraa. Ja kyllä mä sit loppuillasta tanssin niin että olin hiestä märkä kun tuli kotiin lähdön aika. Yleensä oon ko.bileissä loppuun asti, mutta nyt olin tyytyväinen vaikka pari tuntia aiemmin paikalta poistuttiin. 
Päivä siis parani huomattavasti iltaa kohti eikä aamullakaan (kröhöm, puolilta päivin) olo ollut niin kamala kun olis voinu kuvitella. Sen verran kumminkin muka-särki-päätä, että oli yks tasottava otettava ;) Kiitos kaunis Camsu (tiedän että luet tän!) ja kaikki muutkin keneen törmättiin < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti