2. elokuuta 2013

Ihminen on kaunis ollessaan sinut itsensä kaa

Lähiaikojen A Beautiful Body Project-hengessä mäkin aloin miettiin omaa kroppaani. En oo (ollu) raskaana joten raskausarpia tms. ei löydy. Ilman raskautta mun kehosta toki kyllä löytyy selluliittia ja lerppumaha-tai masukki kuten joskus itsekseni naureskelen.
Mua koulukiusattiin vuosia, mikä on jättäny omat jälkensä itsetuntoon. Vähitellen oon kumminkin oppinu siihen, että kunhan mä ite viihdyn kropassani, niin kaikki on hyvin. Elämänsä voi käyttää muuhunkin kun ylimääräisistä kiloista murehtien.

Media luo naisesta kauniin ja hoikan kuvan. Kuvan että meistä jokaisen tulis näyttää lähes luonnottomalta photoshop-mallilta eikä niitä luonnollisia elämän jättämiä merkkejä tulisi olla missään. Ainakaan näkyvillä. Mä en todellakaan ole mallimitoissa, mutta en ees haluis olla. Mä oon tyytyväinen nän, kaikkine ylimääräisinekin.

Hyvin istuvilla vaatteilla tuosta saa osan jopa piiloon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti