4. elokuuta 2013

Mitä mietit? Mitä olet puuhaillut?

Facebook pommittaa jatkuvasti tuollaisilla kysymyksillä, mutt oon yrittäny jollain tasolla aikuistua ja mietin mitä kirjoittelen. Edelleenkin paljon liikaa...
Siitä nyt ei kumminkaan ollu tarkoitus jauhaa. Kuten kirjoitinkin, viikonloppu on menny pääosin Hakkapeliitoilla, mutta on sitä toki muutakin tehty. Kuten onnistuttu saamaan kaikkien aikojen kesäflunssa. Ja liittymään "aikuisten irc-galleriaan" kuten AS:n nimesin. Oon nauttinu saamastani huomiosta-vaikka kaikki ei aina olekaan ollu sitä mitä oon hakemassa... Saunottua tuli eilen eikä hyvästä ruuastakaan oo ollu pulaa. Ehkä kakaramaista, mutt nautin saadessani vittuilla ärräpäälle-perjantaina kun tajusin että sillä naisella ei oo mitään auktoriteettia muhun eikä se enään sellaista saakaan. Kyllä mun pyyhe kuivuu hyvin "omassakin" huoneessa, jos yläkerran kaiteella rouvan silmää niin kovasti häiritsee. Huoneesta poistun vaan syömään ja vessaan, muuten oon tottunu pärjään itekseni. Iskäähän toki asia harmittaa-se että oon kylässä, mutta ei oo mahdollisuuksia viettää yhdessä aikaa. Mä kun en jaksa kuunnella jatkuvaa mäkätystä...
Vuorokauden tilasto... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti