14. marraskuuta 2012

Metsään meni. TAAS.

Viime torstaina tosiaan olin erittäin onnistuneilla treffeillä. Leffa oli valintana aika huono, mutta saatiinpahan nauraa sen hölmöydelle. Ensimmäisen vartin aikana tapahtu jo kaikkii sellasia juttuja, minkä jälkeen ei tarvinu ainakaan ite mitään häpeillä. Kotimatkalla sain tulevaan lauantaihin liittyvän kyläilykutsun.
Olin kumminkin Ketun kaa sopinu, että hän tulee mulle viikonlopuks, hakien samalla koiransa kotiin. Kahden ihmisen ja kahden koiran on suht hankala liikkua mihinkään, varsinkin julkisilla, joten ehdotin että miesseuralainen tulee iltaa viettämään mulle. Ja hän tuli, tuomisinaan kasa leffoja.
Sunnuntaina eräs utelias kaveri kyseli, koska me nähdään miehen kaa seuraavan kerran. Vastasin rehellisesti ettei olla sovittu mitään, mutta tuskin menee viikkookaan-eikä menny kun muutama tunti kun miekkonen kyseli mua sinne yökylään. Ja mähän menin, pitkä tovin toki mietittyäni.

Yökyläilyn jälkeen meiän välille laskeutu hiljaisuus. Koska omistan välillä hyvinkin villin mielikuvituksen, keksin ties mitä syitä miks toinen ei anna kuulua itsestään/vastaa hyvin lyhyesti mun lähettämiin viesteihin. Yökyläillessä silmiini osu pari epäilyttävää juttua ja jo aiemmin mainittu kaveri tekikin niiden pohjalta hyvin vakuuttavaa salapoliisityötä.
Ite olin ajatellu että kun noin usein on tarve nähä, heti ekalla viikolla kolme kertaa, niin viihdymme puolin ja toisin toistemme seurassa. Selvis kumminkin ettei mies koe itse tapailevansa ketään ja lupaili hyvinkin romanttista iltaa ystävälleni. Muka sattumalta ehdotin ite samaa iltaa treffeille ja sain kuulla että mies on lähdössä hoitaan työjuttuja mökille.
Alkuun asia lähinnä nauratti, tiesin ettei varattu kaveri treffeille lähtis. Tänään otin mieheen yhteyttä, kysyin mitä mieltä hän on "meistä" ja missä mahdollisesti mennään. Muutaman viestin jälkeen päädyttiin siihen, ettei meistä mitään paria tuu; mä kun neitsyenä oon liian kokematon ihmiselle joka on yli 40 naisen kaa ollu sängyssä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti