12. marraskuuta 2011

13.11.2011


Ensimmäisiä asioita mitä mä teen kotona herätessä, on ett laitan radion päälle. Tällä viikolla huomasin kuinka se aamun ensimmäinen biisi vaikuttaa koko päivän fiilikseen. Maanantaiseen tapaan mulla on tänkin viikon maanantaina tosi vaikee nousta ylös sängystä eikä radiosta kuuluva Tiktakin Samantekevää biisi mitenkään kannustanu päivään. Olin koulussa 8.15-12.30 ja yheltä kävin näyttään pitkään muljahdellutta kättäni terkkarille. Nainen ei osannu sanoo juuta eikä jaata, anto seuraavalle viikolle lääkäriajan ja käski ottaa särkylääkettä. En sit ollu mitenkään erityisen hyvällä tuulella kun pääsin kotiin. Neljän jälkeen lähin takasin liikenteeseen, kävin pikasesti kaupassa ja pitkän etsinnän jälkeen löysin Multi-Cultiin viettään leffailtaa.


Tiistaina mulla oli pitkästä aikaa mulla oli täys päivä (8.15-15.45) koulussa. Päälle vielä viimeiset autokoulun teoriatunnit ja töitä kerhossa, niin ei kyllä tarvinnu miettiä illaks tekemistä. Taisin mennä saman tien nukkuun kun vaan kotiuduin. Mun piti käydä ostaan bussikortti nyt vihdosta viimein, mutt iskä ei ollu laittanu ajoissa rahaa tilille, joten ostos siirty huomiselle....


Keskiviikkoaamu oli oikeestaan viikon ainoo, jollon radiosta soi joku vähän positiivisempi/vauhdikkaampi biisi. Fiiliksetkin oli sen mukaset esim.yleensä mulla menee 45 min valmistautua kouluun lähtöön ja nyt olin jossain 20 minuutissa valmis. Siinä ehti sit tarkistaa facebookin yms. ennen koulua. Koulupäivä oli aika turha, mulla oli aamulla vaan tieto- ja viestintätekniikan (=atk:n) tentti. Sen jälkeen oli ajotunti uuden open kaa (lue lisää Autokouluilua-blogikirjoituksesta). Kotiuduttua jaksoin tehä ruokaa ja tiskatakin puolet astioista, siis koneella istumisen lisäks, ennen kun viideltä oli lastenhoitokurssin päättärit. Purettiin kurssilla heränneitä ajatuksia ja suoritettuja perheharjotteluja parisen tuntia. Virallisten päättäreitten jälkeen mentiin pienemmällä porukalla Mamma Mariaan syömään ja illan venähdettyä olinkin vasta puol kymmenen kotona.


Torstaina oli taas pitkä koulupäivä, mutt jostain syystä oon alkanu nauttiin niistä. Aamulla tuntuu ettei millään jaksas, olis vaan kivempi jäädä koko päiväks kotiin nysvään, mutt se on aivan mahtava tunne, kun on opiskellu koko päivän ja voi palata kotiin fiiliksellä: Mä selvisin siitä! Jaksoin tehä ruokaakin koulun jälkeen (tää on jo joku ennätys, kaks kertaa ruuan laittoo samalla viikolla :P) ja illalla sain aivan ihanan lampun tohon sängyn päähän. Se varmaan näkyy joulukuvissa sit joskus...


Perjantaifiilis on jotain aivan mahtavaa. Se tunne kun on muutama tunti koulua ennen, kun alkaa koko viikon odotettu viikonloppu. Olin koulussa 8.15-11.30. Kotona söin eiliset ruuan jämät, tiskasin loput tiskit, siivosin ja pakkasin viikonlopun tavarat ennen, kun lähdin patikoimaan rautatieasemalle ja sieltä junalla edelleen Hämeenlinnaan.


Pitkästä aikaa mulla ei ollu MITÄÄN suunnitelmia viikonlopuks ja aattelin oottaa ihan rennosti, kerätä niitä kuuluisia voimia. Noh, eilen (lauantaina) päädyin siskolle siivousavuks ja illalla vietin rauhallisen koti-illan äitin ja tämän miesystävän kaa-kotoisasti sohvavuoroista kinastellen :D Hetken kaikki oli taas niin kuin ennen...
Tänään ohjelmassa olis mummolassa käyntiä, pitäähän sitä nyt isänpäivänä pappaa käydä moikkaan. Ihan rehellisesti sanoen mua ei kauheesti kiinnostais, eniten ootan ett näkisin mun serkut ja kummitädin. Kaipa se tarvis iskällekin jossain vaiheessa soittaa ja onnitella...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti