21. helmikuuta 2011

21.2.1011

Näin kyllä viime yönä liiankin hyvää unta ollakseen totta. Mun porukat oli edelleen yhessä ja mikä hienointa, äiti sai kaksoset-pienen tytön ja pojan mun sisaruksiks. Oon lähes koko ikäni unelmoinu ett mulla olis pikkusisko tai -veli... Aamulla se karu totuus sit iskeyty päin naamaan, ei mulla oo eikä varmaan ikinä tuukaan :(
Ootan jo hirveesti kesää, mutt kyllä se sieltä kohta tulee. Ens viikolla on talviloma, sit kolmen viikon työharjottelu ja sit lähen jo sinne Englantiin-sit onkin jo huhtikuu ja varmasti kaikkialla vihertää. Kesällä haluisin viedä kummitytön Puuhamaahan, oon suunnitellu ett veisin sen joka kesä jonnekin sillä mun oma kummitäti käytti mua Puuhamaassa ja Särkänniemessä sillon kun olin pieni ja se oli mun mielestä tosi kivaa.
"Missä salo sinertää,
ja ruoho on kauniin vihreää,
ja kaikki on niin rauhaisaa.
Hiljaa puro solisee,
ja kauniit tytöt kuiskailee,
ja elämä on leppoisaa.
Siellä Tao Tao..."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti