11. helmikuuta 2011

11.2.2011

Pitkästä aikaa ehin päivittään kuulumisiani tänne. Mun elämä on ollu taas aikamoista lentämistä; on ollu isko-leirejä, näytelmäharkkoja, töitä, koulua, leirikouluiltoja ja jos jonkinmoisia palavereita.
Maanantaina mulle tehtiin lähete nuorisopsykiatrialle, saa nähä koska saan sinne sit ajan. Moni sano mulle jo syksyllä, ett mun pitäis puhua jollekin ihan kunnolla kaikista mun asioista, mutt tajusin ite sen vasta nyt. En vaan jaksa kantaa kaikkee yksin-eikä mun tarvikaan.
Välillä tuntuu ettei tää elämä oo millään tavalla reilua. Ensinnäkin ihastun IHAN vääriin tyyppeihin: tälläkin hetkellä mulla on...ööö...kolme ihastusta joista yks seurustelee, toinen on -95 (c´moon, mua kaks vee nuorempi) ja se yks, ja tällä hetkellä varteenotettavin vaihtoehto, on Emmppu. Me ollaan kyll aika erilaisia eikä aina ymmärretä toisiamme mutt...
Sit mulle on kuormittunu muutenkin tosi paljon kaikkee-niin kun Hannis sievästi ilmaisi. Mun veljeltä meni nilkka tossa pari päivää sit ja se pääs eilen sairaalasta, Hannis on jäämässä äitiyslomalle, meillä on taloudellisesti taas tosi tiukkaa, mulle tärkeeltä srk:n työntekijältä löydettiin kasvain mahasta, eikä oo varmuutta selviikö se leikkauksesta jne...
Sain tossa aamulla tiedon ett Englantiin olis lähtö 28.3 eikä huhti-toukokuun vaihteessa niin kun aiemmin on ollu open kaa puhetta. Tulee kiva kiire hankkia passi plus joudun jättään jotain viidet pääsiäisnäytelmä treenit ja Rähinän keikan suunnitelmista. Lievä ketutus, sillä noi harkat ois tosi tarkeet kun meillä on "ensi-ilta" melkein heti kun tuun taas kotiin ja ois ollu kiva nähä Cheek yms.kerrankin livenä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti