14. helmikuuta 2011

14.2.2011

Me pohdittiin koulussa tulevaisuutta ja siinä mulla tosiaan riittää miettimistä. Luokan eessä oli sellanen tulevaisuustuoli mihin jokainen vuorollaan meni istuun ja kerto mitä tulevaisuudeltaan ajattelee. Mä mietin pitkään mitä kaikkee mä uskallan kertoo ja lopulta sit kävin sanoon about samat asiat mitä muutkin oli sanonu.
Ens syksynä mä toivon mukaan alotan Lahden DIAKissa nuorisotyönohjaajan koulutuksen ja ainakin aluks asun jossain solussa. Jossain vaiheessa, kun saan rahaa kasaan, hankin varmaan ajokortin ja jos mielenkiintoo riittää niin ois kiva suorittaa lukio-opinnot loppuun vaikka iltalukiossa. Sit kun oisin valmistunu DIAKista, toivon ett Forssasta/Tammelasta löytyis mulle töitä ja voisin muuttaa sinne.
Viimeistään työelämän alkaessa ois kiva löytää se oma kulta jonka kaa vois viettää aikaa. Koulussa sanoin ett miehen, mutt miksei naisenkin... Jos se kumppani ois mies niin totta kai haluisin sellaset ihanat isot häät ja pari lastakin sit aikanaan mutt jos mun elämän rakkaus on nainen, mulle kelpais vaikka vaan koirakin meiän seuraks.
Jossain vaiheessa sit kun lapset ois lentäny pesästä (siis jos niitä joskus tulee), mä lähtisin mun kumppanin kaa reissaileen. Haluisin käydä ainakin Pariisissa ja Miami Beachillä kerran elämässäni...

"Ja alla Pohjantähden
minä tulen
minä lähden
ja vain Pohjantähden nähden
itken vuokses kyyneleen."
Täällä Pohjantähden alla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti