17. helmikuuta 2011

17.2.2011

Huoh, mikä päivä taas...Väsyttää ihan törkeesti, kun olin eilen Pieksämäellä jossain vaihtoinfossa ja sit´ viel sen jälkeen siskon kaa leffassa. Tapasin siel Pieksämäellä kaikki muutkin Englantiin lähtijät joiden joukossa oli lievästi kehitysvammanen S. Ihan mukava nuori mies, ei siinä mitään, mutt saan kyll varoo tekemisiäni. Oli sen olonen tyyppi ett´ saattaa esim.tulla huoneeseen koputtamatta just, kun oon vaikka vaihtamassa vaatteita.
Illalla sit tosiaan oltiin siskon kaa kattomassa Näin ystävien kesken ja se oli ehkä surkein leffa mitä oon ikinä nähny. Ainoo leffan hienous oli Kutcherin huone-ja koska sekin oli pelkkää lavastusta, ei siinäkään loppuen lopuks ollu sit mitään hienoo.
Tajusin tossa aamulla tuol hyytävässä pakkasessa kouluun kävellessä, ett joudun oleen kuus viikkoo ilman Emppua (talviloman ja 3 vk sen jälkeen oon Forssassa ja sit lähen kaheks viikkoo sinne Englantiin) :( Sit tosin tajusin ettei mun tarvi olla viikonloppuja Forssassa joten voidaan sillon nähä Empun kaa :D Mua ei sen suhteen taideta oikein ymmärtää koulussa, mitä mä oikein nään vuotta nuoremmassa jätkässä, mutt eipähän kuulu niille. Emppu vaan on mun mielestä ihana ja piste.
Käytiin tänään luokan kaa kattoon penkkareita ja pääsin pitkästä aikaa Miran Volvon kyytiin, että mun olikin jo ikävä sitä! Siis Volvoo :P Siinä on joku ihan oma fiiliksensä; sellanen vanha, nyppivä, tupakalta haiseva kottero < 3
En saanu ees penkkareissa yhtään karkkia, olin vaan ihan paniikissa siel, kun kadotin kaikki luokkakamut ja kun niitä ihmisiä oli siel muuten ihan hulluna ja kaikki vaan vello joka suuntaan. En tajunnu ees ottaa aamulla rahaa mukaan, ett oisin päässy bussilla kotiin ja äiti rages kun soitin sille, ett voisko se tulla hakeen. Se on ragennu lähiaikoina taas tosi paljon, tykkäsin siitä paljon enemmän kun se oli kipeenä ja vaan nukku sohvalla -.-
Kotio tullessa mä sit aloin selittää äitille niitä eilisii juttuja, se ei päästä mua Englantiin jos ei saa kaikkee tietoo hetitässänyt-periaatteella. Sitteki se hermostu mulle ties kuinka monta kertaa, ihan kun ois mun vika jos esim.yhessä paperissa lukee matkavakuutus eikä matkaTAVARAvakuutus. Siis kyll mäkin ymmärrän ett ne on kaks eri asiaa ja mun pitää nimenomaan hommata toi jälkimmäinen mutt mitä äiti mulle siitä ragee, en mä oo tota monistetta kirjottanu -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti