19. helmikuuta 2011

19.2.2011

Oon ihan maassa, kun mun mahdollisuudet on nyt menny osallistua Wanhojen tansseihin. Ja sit viel kun Jonna oli tanssimassa ja jatkoilla, voitte varmaan vaan kuvitella sitä hehkutusmäärää... Jos postais muutaman karikatyyrin, se saattas piristää...

Joo elikä tässä on mun luokkakaveri Valtteri, kavereiden kesken Waldo vaan. Yks mun parhaista kaveripojista < 3
Ja tässä on Eemeli, joka ei oo enään mun luokalla ja jota moni luulee virolaiseks.
Kettu. Omistaa kaks ihanaa koiraa joiden tehtävä on selvittää kuka on murhannu Pippurin (ja kuka edes on Pippuri).
Laura...Laura on Laura ja piste :P
Viimesenä Janni "leudossa" pakkassäässä xD Piti laittaa kaikkien parhaitten kamujen kuvat tähän, mutt noudatan lakii ja kysyn luvan kaikilta kenen kuvan laitan-kaikki ei antanu lupaa. Kyllä tää kieltämättä piristi pikkasen, ainahan kavereille on kiva nauraa :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti