1. joulukuuta 2011

1.12.2011 part 2

Tänään ei oo mun päivä. Yleensä jaksan olla positiivinen, ettii asioista ne valoisat puolet, mutt tänään... Ensinnäkin oisin saanu aamulla nukkua ties kuinka pitkään, kun koulu alko vasta 12.30. Enköhän mä heränny jo ysin aikaan ja tajusin niskani niin kipeeks ettei päätä oo oikein koko päivänä käännetty mihkään suuntaan. Jumituin koneelle ja kouluun lähdön lähestyessä totesin etten syö mitään aamupalaa, meen kouluun sen verran aiemmin, ett ehin käydä rauhassa syömässä lounaan. Ovesta ulos lähdettyä totesin, ett on ihan hemmetin liukasta ja meinasinkin rynästä jonkun 5 kertaa ennen kun ehin koululle asti. Ruokana oli jotain lapinukonkeittoo ja koska mä en syö mitään minkä alkuperästä en tiiä, siinä meni se lounas.
Hetken menikin tunnilla hyvin, kunnes lähin ajotunnille. Eilen ei menny inssi läpi joten jouduin ottaan muutaman lisätunnin ja yrittää uudestaan. Ajotunti meni muuten ihan jees, mitä nyt kerran meinasin olla tunnelin seinässä-ja ope kommentoi ihanasti, ett ajokokeesta olis tullu sillä perusteella hylätty. Tosi rohkasevaa. Ja ajotunnin takii mulla jäi lauluharkat välistä-mitkä olis ollu ihan kivat kun illalla lauleskeltiin DILAn opettajille, ei oikein laulu luistanu. Sit aamulla koneella ollessa tajusin ettei mulla oo varaa maksaa huomista uusintainssiä ja soitin paniikissa äitille joka lupas laittaa rahaa tilille. Ja laittokin niin, hetken olin jo tyytyväinen elämääni kunnes muistin 50e:n nosto- /maksurajan... Milläs sitten maksat 55e:n inssin, kun raja on 50e. Et millään.
Päivä oli menny jo sen verran penkin alle, ett ei ois kiinnostanu lähtee käymään patarissa,moikkaamassa entistä vuokraemäntää ja tän lapsii. Aattelin kumminkin ett Tintti on hyvä piristään mua eikä siel tarvi olla kauaa jos rupee väsyttään. Noh,arvatkaapa ihan huviksenne oliko Tintti ees kotona koko sen reilun parin tunnin aikana minkä siel istuin. Ei. Kaiken tän lisäks mulla on kaikista kolmesta liittymästä saldo loppu niin en voi soittaa kellekään ja purkaa pahaa oloo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti