12. joulukuuta 2011

12.12.2011

Kirjotin jo eilen illalla viikonlopun fiiliksistä, mutt netin tiltatessa kirjotuskin poistu enkä sit enään jaksanu kirjottaa kaikkee uudestaan. Sunnuntaiseen tapaan yleisfiiliskin oli sen verran matalalla, ett ehkä tänään kirjotettuna asioihin tulee enemmän valoisuutta-tai jotain.
Iskä jutteli perjantaina, jos se ostais keväällä uuden auton ja antais mulle ton nykysen enkä mä tietenkään kehdannu sanoo ei kiitos. Mä en vaan tarvi autoo mihinkään; kouluun/kaupungille/rautatieasemalle on matkaa n. 2km ja lähikauppaan n. 500-600m. Työmatka nyt on pidempi, mutt yhen arki-illan takia viikon seittemästä päivästä ei kannata autoo pitää. On se kumminkin sen verran rahanreikä-muutenkin opiskelijabudjetilla ei pääse herroiks elään. 
Olin viikonloppuna myös yhen yön joululeirillä. Olin oottanu, ett nään parhaan kaverini ja päästään juoruun pitkästä aikaa, mutt eipähän tullu tilaisuutta. Enkä tiiä miks, taidan tulla vanhaks tai jotain, mutt väsähdin taas ihan kesken illan. Tarvii tarkkaa harkita haenko ees ens vuonna enään isoseks, kun saan nykyään mennä viimeistään kaheltatoista sänkyyn, jos en haluu nukahtaa pystyyn. Muutamaan otteeseen mietin tunnenko ees bestistä kunnolla...
Tänään aattelin viettää koti-illan; pakkailla joululahjoja, kirjotella joulukortteja, siivoilla ja vaan levätä viikonlopun jäljiltä. Joihinkin ihmissuhteisiinkin vois antaa oman panoksensa, ei oo mitenkään viihtyisää jos välit tiettyjen ihmisten kanssa viilenee.
Miska gerbiilini parisen joulua sitten. Voi olla ett oon julkassa kuvan ennenkin,mutt tässä vaan on sitä jotain... :)
Ja jos joku ei oo vielä heränny ajatukseen niin jouluaatto on ens viikolla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti