18. joulukuuta 2011

18.12.2011

Eilen illalla tuli lähdettyä kaverin tupareihin vaikka alkuun jännittikin, kun en muista vieraista tuntenu yhtäkään etukäteen enkä muutenkaan ikinä aiemmin ollu käyny tupareissa. Tietenkin olin unohtanu ostaa omia juomia, mutt heti löyty kaveri joka piti huolen, ett mulla oli aina jonkin sortin drinkki hyppysissä. Kenenkään on turha kysyä mitä kaikkee tuli juotua... Illan aikana tuli nähtyä Mario jalkapalloo, lukuisia Singstar-vetoja ennen, kun oma uskallus (=humalatila) oli tarpeeks korkeella tarttuakseni itekin mikkiin ja päästyä jonkin sortin juomapelin makuun. Lahden yöelämäänkin pääsin tutustuun :D
-Pidä tota ja voit juodakin mutt älä kaikkee 
-Ok, jätän sulle jääpalat
Kierrettiin koko suurehko baari jossain vaiheessa porukalla ja onnistuin tyylikkäästi kompastuun kynnykseen mistä sain muistoksi himmeet mustelmat kumpaankin polveen-en tosin läheskään niin hienon violetteja mitkä illan emännän jalkoja tällä hetkellä koristaa. Baarissa olon aikana mun syliin tupsahti varsin mukavan oloinen miekkonen meidän seurueesta-jonka kaa tuli vielä neljän jälkeen tuparikohteeseen palattua vielä hoilattua Singstariakin. Lauleskelun ohessa tuli vedettyä vähän mäkkärimättöö enkä mä tietenkään muistanu ett mun vatsa ei tykkää siitä. Huonompi olo mulle tuli roskaruuasta, kun veressä virtaavista prosenteista. Vaan eipä mahakipukaan siinä vaiheessa enään kauheesti haitannu, kun pääsi lopultakin kuuden aikaan nukkuun ja tämä Eräs veti kainaloonsa :) En tunnu ees löytävän oikeita sanoja kuvaamaan kuinka onnellinen mä sillä hetkellä olin....Nukuin yllättävän hyvin satunnaisista häiriöistä (kuten kissan oksentamisesta) huolimatta. Kakskyt yli yks tais kello lopultakin olla, kun porukka alko heräillä enemmän tai vähemmän krapulaisena. Ite kuuluin jälkimmäiseen joukkoon mitä kovasti ihmettelen itekin. Ja parempi näin; nyt kekkereistä jäi hyvä loppumakukin enkä pane ollenkaan pahakseni, jos joskus toistekin tulee kutsu illanviettoon about samojen tyyppien kaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti