1. joulukuuta 2010

Memories

Tossa aamulla kouluun kävellessä mä rupesin jostain syystä miettiin mun vikoja vuosia tarhassa ja sitä kuinka poikamainen mä sillon olin :D
Me asuttiin sillon Hämeenlinnan Karhitiellä ja olin Sahratiellä jossain sellasessa perhepäiväryhmäsysteemissä hoidossa. Yritin koko matkan miettiin, mutt en millään muista ikinä leikkineeni siellä muuta kun jätkien leluilla. Dinosauruksilla ja parkkitalolla, pikkuautoilla ja muistan laittaneeni joskus sellaset ihme rakennuspätkät paitani olkapäistä sisään ja hihkuneeni ett oon Bulbasaur xD
Sit mä muistan kerran piirtäneeni yhelle Jonille kuvan mun ja sen häistä, olin niin ihastunu siihen kun vaan 6vee napero voi olla johonkin ihastunu, sen pikkuveli Sami oli meiän sulhaspoika. Ja sit viel annoin se kuvan Jonille seuraavana päivänä! LOL :P
Mitäköhän niillekin kaikille tarhakavereille nykyään kuuluu?.. Yhen ainoon kaa oon nykyään FB kamu, mutt se nyt oli mun kaa samalla ala-asteella ja yläasteellakin. Ois kiva kyll tavata kaikkii vanhoi kamui joskus ihan kunnolla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti