28. joulukuuta 2010

Jouluja 2010




Joulu alko mukavasti tuunaamalla siskolle tonttulakki. Omaakin piti vähän muokkailla,mutt ei se halunnu löytyä mistään. Veli sano etten mä mitään tonttulakkia ees tarvi, mun punaset hiukset kuulemma korvaa sen hyvin.



Tonttulakin tuunauksesta päästiinkiin sopivasti enkelikellojen kokoomiseen, mikä muuten oli aika rasittavaa kun äipällä on viis pakettia osia mistä yhdistelemällä saat EHKÄ kaks toimiin. Ja nekin toimii sit tasan sen hetken ja sit taas kuuluu "Jennnniiiii! Nää ei toimi!"...







Räpsin jouluaattona yli 200 kuvaa, siskolla meinas mennä pikkasen hermo, kun koko aika heiluin kameran kaa. Odottavan aika on vaan niin perhanan pitkä.




Käytiin hautausmaalla siinä viiden aikaan aattona, kun rupes pimeneen. Siel on niin nättiä, kun kaikilla haudoilla palaa kynttilöitä, mutt miksei siitä voi saada hyvää kuvaa :( Ton sydämen piirsin auton ikkunaan, kun oli matkalla tylsää ja vähän ärsytti kun en voi sanoo äitille, ett seurustelen yhen tytön kaa...




Siellä niitä paketteja on... Tulis jo ilta...





Tossa muutamia lahjoja mitä sain. Ihanuus palapeli on äitin, mutt koska se on niin lyhytpinnanen, mä saan tehä sen sit kun meen taas Hämeenlinnaan. Ite en saanu palapelejä (enkä villasukkia, rahaa tai meikkei), oon aika pettyny. Lisäks äiti melkein lupas, ett iskä on ostanu mulle läppärin tai telkan mutt se ääliö anto vaan shampoota ja suklaata (mitä en ees voi syödä) -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti