7. joulukuuta 2010

Aaahhh...

Olin la-su yön srk:n järjestämässä joululahjavalvojaisissa ja jos joku ei tiedä,siellä on tarkotus valvoo koko yö ja värkätä joululahjoja :) Olin eka ihan hukassa siel xD Kavereita kyll oli mutt kun niitä ei ollu nähny puoleentoista vuoteen niin keskustelu eteni about näin:
-Moi
-Moi
-Mitäs sä?
-Iha jees
-Mitäs sä?
-Iha jees kans
-Okei

Sit lopulta mä hilluin Johnun kaa koko yön ja oli kyll kiva jutella sen kaa pitkästä aikaa ihan kunnolla :) Ja tein uskomattoman ennätyksen, valvoin KOKO yön xD



Sitten kun olin muutenkin ihan törkeen väsyny (ymmärrettävästi) sunnuntaina kun ois pitäny mennä Empun näytöstä kattoon ja syömään sen koko perheen kaa, niin mä vaan itkin koko illan, kun se peruuntu. Menin sinne ihan kun oli sovittu, vähän yli viis ja sen mutsi tuli ihan kännissä avaan mulle oven. Siinä vaiheessa mulla jo kilahti, kysyin missä Emppu on (oisin voinu jutella sen kaa) ja se sano ett ylhäällä. No, mä sit kiltisti otin ulkovaatteet pois ja menin Empun huoneeseen mistä löysin vaan sen pikkuveljen ja sen jonkun kaverin. Kysyin niiltä missä Emppu on ja sain vastaukseks ett teatterilla-loogisesti.

Mä rupesin sit soitteleen kaikkia kavereita läpi, jos joku ois ollu jossain lähellä tai sillein kotona ett oisin voinu mennä kylään, mutt of course kaikki oli jossain muualla. Tai luokkakaveri ois ollu kotona joskus kasin-ysin aikaan, mutt en mä jaksanu pihalla venata siihen asti. Mutt me viestiteltiin sen kaa ehkä enemmän kun ikinä tähän asti :) Laitoin sille yhen viestin missä kerroin ett se on tärkee mulle ja sit mä vaan rupesin itkeen (taas) kun siltä tuli vastaus "Säkin <3 br="">
Sit eilen, mä olin Ketulla pitkästä aikaa kylässä :) Ja yllätys, yllätys sielkin oli kivaa :P Me nähtiin viimeks joskus...ööö...keväällä. Meinasin eka mennä ihan väärään paikkaan, kun meille oli tullu joku kommunikointihäiriö xD Tajusin meinaan joskus puolta tuntii ennen kysyy ett kai Kettu asuu viel siel samassa paikassa missä ennenkin ja arvata saattaa mun tuurilla, ett se oli tietenkin muuttanu melkein kaupungin toiselle puolelle -.- Mutt se kämppä oli paljon hienompi kun edellinen ja Bärreki oli kivempi mitä muistin viime tapaamiselta :) Kaiken kaikkiaan kannattava kyläreissu,taidan mennä toistekin :P Ja pakko mainita viel Ketun koirat!!! Kellään ei oo niin mahtavia ja kilttejä otuksia kun ne kaks höpsöö on < 33

Pyysin luokkakverii sit heittään mut kotiin, kun se asu siin melkein naapurissa (mun melkein naapurissa tarkottaa noin kilsan kävelymatkaa). Ja sit aaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... :D
1. Tää kaveri kysy multa onks sen hiukset hyvin (okei,okei se kysyy sitä aina mutt silti)
2. Se sano mua KAKS KERTAA pikkunennuliks (mitä KUKAAN ei oo tehny varmaan 5 vuoteen ja se tuntu ihan uskomattoman...hyvältä :))
3. Pyysi mua luisteleen sen kaa joku päivä (luistimia ei mun jalkaan saa mutt lupasin lähtee seuraks :D)
Ja äääääääääääääääääääää, kaikki ketä mut tuntee hyvin (tai kuka vaan random joka sattuu lukeen tän) tietää ett mä oon lievästi ihastunu tähän tyttöön... < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti