1. toukokuuta 2011

14.5.2011 part 2

Esittele itsesi
Oon Jenni, ikää on tällä hetkellä 17vee. Asun pääosin äitin luona Hämeenlinnassa, mutt aina mahdollisuuksien mukaan oon iskälläkin Forssassa missä mulla on kohta kolme gerbiiliä-Miska saa kaks tyttökaveria huomenna :)

Eka rakkaus
Joskus viiden kuuden vanhana Joni tarhasta. Piirsin sille hienon hääkuvan meistä ja menin viel antaankin sen ko.henkilölle xD

Minun vanhempani
Kumpikin on yli viiskymppisiä ja on tosiaan eronnu. Tuun ihan hyvin toimeen molempien kaa vaikka meiän näkemykset ei ihan joka asian suhteen kohtaakaan-se nyt kai on ihan normaaliakin.

Tätä olen syönyt tänään
Banaanin, täytetyn sämpylän, makaroonia, broilerpyöryköitä ja aurinkosalaattia

Mitä on rakkaus?
Molemmin puolista välittämistä, luottamista, tukemista, kuuntelemista, hyväksymistä,...

Minun päiväni
No heräsin tänään vähää vaille yheksän ja kävin suihkussa minkä jälkeen käytiin iskän kaa kaupassa. Syötiin ja siitä asti oonkin sit ollu koneella. Ootan siskolta puhelua, oon menossa sille pitkästä aikaa yökylään :)

Paras ystäväni
Jonnahan se on, asuu Forssassa. Tutustuttiin lukiossa bilsan kurssilla ja kaikki sano ettei me ikinä tulla toimeen keskenämme-toisin kumminkin kävi ja nyt ollaan parhaat kaverukset (ainakin mun mielestä) :)

Se hetki
Hmmm...Reilu vuosi sitten kun veli soitti ja kysy kummitädiks sen tytölle < 3

Uskoni
Uskon mihin uskon, jos uskon. Kuulun kyll kirkkoon, mutt en usko läheskään kaikkee mitä Raamatussa kerrotaan. Aiheesta voi lukee enemmän edellisestä blogikirjotuksesta, jos kiinnostaa.

Päivän asu
Harmaat lökärit ja vaaleenpunanen t-paita valkosilla palloilla

Sisarukseni

Äitin puolelta kaks velipuolta sekä yks siskopuoli. Iskän puolelta yks siskopuoli. Ikäeroo on 9-16 vuotta eli kaikki on mua reilusti vanhempia.

Käsilaukussani

En käytä käsilaukkuja :P Yleensä mukana kulkee puhelimet, nenäliinoja, avain ja mahdollisesti juomapullo ja/tai sateenvarjo/aurinkolasit.

Tällä viikolla
Saan uusia gerbuja, jei! < 3
 

Unelmani
Päästä lopultakin opiskeleen jotain ammattia ja saada sit joskus sen alan töitä. Löytää rakastava kumppani ja hankkii koira. Käydä Pariisissa :)

Eka suudelmani
Jos tarhassa pussailua ei lasketa niin toissa syksynä sillosen poikakaverin pakottamana -.-

Mieleisin muistoni

Kun sain gerbut -09 syksyllä.

Mieleisin syntymäpäiväni
Oisko ollu 8vee synttärit kun sain yhen ainoon kerran kutsuu kavereita...

Kaduttaa
Satunnaisesti käyttäydyn aika lapsellisesti ja itsekkäästi

Tässä kuussa

On tullu herkuteltua ehkä liikaakin jäätelöllä. Syytän lämpimiä säitä!!! :D

Toinen hetki

Perjantaina pelasin yhen luokkalaiseni kaa biljardia koulussa :) Ei oltu nähty melkein viikkoo joten oli kiva viettää aikaa yhessä.

Tämä järkyttää minua

Kaikki missä vahingoittuu/kuolee viattomia osapuolia esim.sodat, raiskaukset, eläinrääkkäjät...

Tämä saa minut voimaan paremmin
Auringonpaiste!!! Ja Jonnan kaa kokkailu

Tämä saa minut itkemään
Lilo ja Stitch elokuva, kuolema ja kummitytön ikävöinti

Ensimmäinen...
...varsinainen työpaikka:Olin Hämeenlinnan seurakunnassa kokkikerhonohjaajana syksystä 2009 kevääseen 2010.

Pelkään
Kännissä olevia ihmisiä, ötököitä, käärmeitä, pimeetä, ukkosta...

Suosikkipaikkani

Iskän takapiha, varsinkin kesäsin kun siellä voi telttailla ja ottaa aurinkoo kaikessa rauhassa.

Ikävöin

Kummityttöäni ja kuollutta Aatu-gerbiiliäni

Tähän pyrin Olemaan onnellinen. Tein tossa muutama viikko sit päätöksen etten tee mitään mistä mulle ei tuu hyvä olo, en pakota itteeni mihinkään mitä en haluu oikeesti tehä.

Soittolistallani
On jo aikansa eläneitä artisteja mm.Pikku G:tä, Nylon Beatia yms. Ne vaan on mun mielestä hyviä ja piste.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti