24. helmikuuta 2017

Parisuhdeperjantai

Perjantai-ilta. Lapsi kylvetetty, syötetty ja peitelty nukkumaan. Pyykit ripustettu kuivumaan, tiskattu, saunottu. Kello ei ole vielä edes yhdeksää ja alkaa pohdinta, mitäs sitten. Nukkumaankaan ei tähän aikaan vielä viitsisi.. Onneksi blogin luonnoksista löytyy parisuhdehaaste!

Kuinka kauan tunsitte ennen kuin aloitte seurustella?
J: Hieman alle puoltoista vuotta (n.1v 5kk)
S: Vuoden. Todennäköisesti vuos ja pari kuukautta.

Kauanko olette olleet yhdessä?
J: Reilu kaks vuotta (n.2v 2kk)
S: Kaks vuotta ja noin neljä kuukautta

Millaiset olivat teidän ensitreffit?
J: Varsinaisia ensitreffejä ei ollut, mutta jos jotain on sanottava niin ehkä se viikonloppu kun olin Setämiehen luona ensimmäistä kertaa viikonloppukylässä. Perjantai-iltana taidettiin käydä ulkona syömässä, lauantaina kokkailla ite ja katsella elokuvia. Sunnuntai taisi mennä harmitellessa viikonlopun lyhyyttä ja mun matkatessa kotiin...
S: Ensitreffeillä käytiin syömässä Raatihuoneen kellarissa, oli oikein kivaa. Edellisellä J:n vierailukerralla oltiin kyllä käyty syömässä eräässä toisessa ravintolassa, mutta en pidä niitä treffeinä kun yhteinen ystävämme oli mukana.

Kumpi on älykkäämpi?
J: Setämies
S: Ruma kysymys.

Kumpi on herkempi?
J: Minä
S: Jenni
Setämiehen omavalintainen kuvituskuva (Google)
Kumpi kokkaa (enemmän)?
J: Minä
S: Jenni

Kumpi on sosiaalisempi?
J: Setämies
S: Minä. Paljon.

Kumpi siivoaa (enemmän)?
J: Minä
S: Jenni

Kumpi valloittaa sängyn?
J: Minä. Tai vauva silloin kun on perhepedissä!
S: Jenni

Kumpi herää aikaisemmin?
J: Setämies (töihin). Viikonloppuisin minä.
S: Minä.
Mukavin tapa viettää parisuhdeaikaa?
J: Kaikessa rauhassa saunominen ja hyvä leffa päälle. Nykyään arvostan paljon niitä hetkiä kun saadaan lapsenvahti ja päästään kaksistaan esim. ulos syömään.
S: Omassa kodissa vaikka elokuvaa katsomalla

Mikä on kaukaisin paikka missä olette käyneet yhdessä?
J: Kroatia, tarkemmin sanottuna Fazana
S: Kroatia

Kumman perheen kanssa vietätte enemmän aikaa?
J: Setämiehen
S: Minun

Mikä teille on pariskuntana vaikeinta?
J: Vaikea kysymys... Sanoisin ehkä että toisen arvostaminen; se että ei pidä toista itsestään selvyytenä.
S: Erilaiset standardit arjen juttujen kanssa esim. erilaiset siisteyskäsitykset. Yhteisen ajan löytäminen.

Kummalla on hullummat eksät?
J: Setämiehellä
S: Minulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti