25. lokakuuta 2013

Teen kuolemaa.

On.
Paska fiilis.
Enkä tiiä mistä se taas tuli.

Tänään on tietääkseni perjantai. Oon miettiny mihin aika menee, mihin nää päivät kuluu. Teinkö tänään mitään? En. Teinkö eilen mitään? En...ei kun tein! Vaihdoin lakanat ja tein kiinalaista. Tosin illalla kahdeksan jälkeen. Teinkö sitten...(mikä päivä tulee eilisen jälkeen...) toissapäivänä mitään? Todennäköisesti en. 

Viikonloppuna oltiin iskän ja muiden tuttujen kaa laivalla, vitutti olla melkein ainoona selvin päin. En saanu nukuttuakaan kun meiän hytti oli yökerhon yläpuolella. Tallinnan näin siis vaan vilaukselta ikkunasta ennen kun aloitettiin kotimatka. Ostin Taxfreestä herkkuja, kuten aina. Kotona oli jo edelliseltä laivareissulta jääneet sitruunakarkit, äsken muistin muovikassin eteisessä minne sen tiistaina tullessa olin laskenu. Daimia, suklaarusinoita ja salmiakkikaloja. Ei maistu.

Tässä joku ilta ihmettelin kämpässä kuuluvaa rapinaa. Aikani ihmeteltyäni tajusin hamsterin olevan hereillä. Mä nukun niin paljon, että harvemmin nään sitä... Vielä harvemmin kuulen että se jotain ääntä pitää. Kettu naureskeli asialle, olinko minä pöhkö pöllönpoikanen unohtanut lemmikkini. En oo, mä ruokin sen just!... Oho, viikko sitten ennen kun lähdin viikonloppureissuun...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti