28. tammikuuta 2011

28.1.2011

Ootko sä niitä aktiivisia seurakuntanuoria? Mun korvissa toi kuulosti samalta kun esim. kuulutko sä Marttoihin -.- Tänään oli viimenen työpäivä Forssan seurakunnalla ja kun pääsin ajoissa, kävin Prismassa ostaan cd:itä (Puhuva Kone:Jokainen tavallaan, Unklubi:Kehä, Jukka Poika:Kylmästä lämpimään ja Uniklubi:Rakkautta ja piikkilankaa) ja kermavaahtoo, kun ajattelin tehä viikonloppuna vohveleita. Prismasta menin sit lukiolle, missä kaikki mun vanhat kaverit katto mua nenän vartta pitkin-niin kun oletinkin. Olenhan sentään "se nössö jolla ei pokka kestäny lukioo loppuun". Juttelin jonkun aikaa entisen opon kaa ja dyykkasin paperinkeräyslaatikosta lehtiä ennen, kun menin kattoon Wanhojen tanssiharkkoja. Jonna suurin piirtein hyppäs mun päälle, kun näki mut xD Iskä sit haki mut sieltä ja tulin kotiin dataan...
Mua alko taas harmittaan hirveesti kun oli niiiiiiiiiiiiiiiin lähellä mun Wanhojen tanssiunelmaa ja sit se murskaantu, kun lopetin lukion. Nyt kun seuraan vierestä kun kaverit saa kokee sen kaiken ihanuuden...en kiellä ettenkö ois niille vähän kateellinen...
"Mielikuvittaja mielikuvittaa mieles matkaa minne ikinä huvittaa"(Heikki Kuula: Mielikuvittaja)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti