14. tammikuuta 2011

14.1.2011

Mun piti laittaa tähän nyt aivan mahtavia Ohukainen ja Paksukainen-sarjiskuvia, mutt of course mä unohdin se kameran piuhan Forssaan. Olin siel tän viikkoo ja paljon siihenkin aikaan mahtu tunteita. Olin ihan älyttömän ilonen, kun Miska oppi uuden tempun (kuka sano ettei gerbiilit opi temppuja!) ja Aatun häntä on alkanu vihdoinkin kasvaan takasin :)
Maanantain jälkeen mun mieli on ollu aika maassa ja sit viel kun kaikilla viime vuoden kavereilla on jo uudet kuviot, niin oon siel koko aika yksin. Jos suoraan sanotaan, niin oisin varmaan hypänny motarin sillalta alas, jos mun ihana kummityttö ei ois mun kummityttö. Onks sulla itsetuhoisia ajatuksia? -Ei, itsemurha ei ratkase mitään...
Haluisin lähtee kavereitten kaa johonkin, tai no oikeestaan vanhan kunnon "Volvojengin", mutt se porukka on jo hajonnu eikä mikään muutenkaan oo entisellään. Ois kiva vaan ajella bassot täysillä ja unohtaa ees hetkeks kaikki muu, mutt ei se vaan onnaa nyt -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti