12. maaliskuuta 2011

12.3.2011

Käytiin tänään Jonnan kaa shoppailemassa Hämeenlinnassa. Oli kiva nähän pitkästä aikaa vähän kotikaupunkiakin. Mun ei pitäny ostaa oikeestaan mitään, ois ollu kiva löytää uus kylpytakki ja äitille oli tarkotus ostaa Tiimarista sellanen kukkakranssi äitienpäivälahjaks. Toisin kumminkin kävi, okei ostin kyllä äitille kranssin ja siihen koristeet, mutt mukaan tarttu vaikka mitä muuta.
HenkkaMaukalta mukaan tarttu oranssi teepaita ja farkkuliivi, Tiimarista noitten kranssitarvikkeiden lisäks styroxsydämiä ja decoupage-papereita (tai miten ikinä kirjotetaankaan). Käytiin Subissa syömässä (se nyt ei periaatteessa ollu ylimäärästä...) ja jatkettiin Ärrän kautta (limu, puheaikaa) matkaa Hermanssille.
Hermanssilta mukaan tarttu yks Cosmo, Miss Mixi ja Ryöstö tilauksesta-kirja. Ei ehitty kunnolla kattoon kaikkii pöytii, kun en tajunnu kirpparin menevän kolmelta kii-ehittiin olla siel vaan puoli tuntii. Mä varmaan käyn joku päivä sit uudestaan siel, maanantainaki esim.ois hyvää aikaa kun joudun käymään koululla joka tapauksessa ja kirppari on siinä suht lähellä...
Tiiriössäkin kävästiin, kitumarketista (eli suomeks Cittarista) mukaan tarttu jonkin sortin mutanaamio (kaikkee sitä tuleekin ostettua...) ja Prismasta tuli ostettua vauvojen kylpyvaahtoo ja sempereitä. Myyjä katto pikkasen, mutt en voi mitään, jos aikuisille ei löytyny kylpyvaahtoo tai kun mun tuli nälkä ja halusin jotain pikasta ruokaa.
Käytiin viel ennen lähtöö Faunattaressa missä oli aivan ihania vastasyntyneitä marsuja ja vaan pari kuukautta vanhoja gerbiilejä ja pieniä kilppareita ja ja ja... Jonnalla oli tekemistä ett sai mutt pois sieltä xD Oon kyll toisaalta ihan tyytyväinen, ett mun gerbiilit elää viel-muuten mä oisin varmaan ostanu sen eläinkaupan tyhjäks kaikista söpöistä pikkuolennoista.
Rahaa meni tänään jotain 60e mikä on mun mittapuussa aika paljolta, kaikki mitä mä tuhlasin on nyt pois mun Englannin käyttörahasta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti