8. huhtikuuta 2011

23.7.2011

Suosikkikappaleeni: Apulanta-Pahempi toistaan
Inhokkikappaleeni: Munamies-Nimeni on muna
Kappale, joka tekee minut iloiseksi: Fintelligens-Ei tekosyitä
Kappale, joka tekee minut surulliseksi: Aste-Päästä irti
Kappale, joka muistuttaa minua jostain ihmisestä: Yö-Parrasvalot
Kappale, joka muistuttaa minua jostain paikasta: Yö-Tia-Maria
Kappale, joka muistuttaa minua jostain tapahtumasta: Klamydia-Ajolähtö
Kappale, jonka sanat muistan ulkoa: Janne Hurme-Kirje
Kappale, jota voin tanssia: Britney Spears-Crazy
Kappale, joka saa minut nukahtamaan: Sonata Arctica-Reckoning night, Reckoning day
Kappale suosikkibändiltäni: Zen Cafe-Vattupuskassa
Kappale, josta pitäminen tuhoaa katu-uskottavuuteni: Smurffit-Patin papukaija
Kappale, jota kukaan ei olettaisi minun rakastavan: Jennifer Lopez-On the floor
Kappale, joka kuvaa minua: Maija Vilkkumaa-Ei
Kappale, jonka kuulen usein radiosta: Jare ja VilleGalle-Häissä
Kappale, jonka toivoisin kuulevani radiosta: Jukka Poika-Silkkii
Kappale suosikkilevyltäni: Apulanta-Armo
Kappale, jota kuuntelen vihaisena: No Man´s Band-Pikkupiruja
Kappale, jota kuuntelen iloisena: Cheek-Viihdyttäjä
Kappale, jota kuuntelen surullisena: PMMP-Salla tahtoo siivet
Kappale, jonka haluan soivan häissäni: Yö-Joutsenlaulu
Kappale, jonka haluan soivan hautajaisissani: Celine Dion-My heart will go on
Kappale, joka naurattaa minua: NRJ Aamupojat-Muuvit
Kappale, jonka osaan soittaa jollain instrumentilla: Ostakaa makkaraa
Kappale, jonka toivoisin osaavani soittaa: Maan korvessa
Kappale, joka saa oloni syylliseksi: Zamius-Kuinka sait mut tuntemaan
Kappale lapsuudestani: Päivänsade ja menninkäinen
Suosikkikappaleeni vuosi sitten: Kymppilinja-Minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti