21. toukokuuta 2012

Mitä kuuluu?

Piti ton edellisen postauksen loppuun vielä kirjotella muitakin kuulumisia, mutt aattelin sit ett menee sekavaks/liian pitkäks. Mitä mulle siis kuuluu Juben lisäksi?

Nimimerkki Ahven kommentoi Mun maailma katos jalkojen alta...-postaukseen linkkejä joista selvis, ett mulla on vuokralaisena oikeus vaatia vuokranalennusta remontin ajalta. Eilen sit lopulta juttelin asiasta vuokranantajan kaa ja hän lupas tulla 20-25e vuokrassa vastaan. Parempi kai sekin kun ei mitään... Samaan syssyyn toki tuli tieto siitäkin, ett vuokra nousemassa muutamalla kympillä syksyllä.

Flunssaa on vähän vielä, mutt vastoin suunnittelemaani en käyny tänään lääkärissä-ja olin koulussa. Olo on kumminkin huomattavasti parempi jo mitä esim.perjantaina oli. Nenäliinat, Panadolit ja Finrexinit on edelleen kova sana, osa arkee. Huvittavinta oli ehkä, kun luokkakaverit tänään nautti tauolla auringosta topeissa yms. kevyessä varustuksessa, kun mä vieressä seisoskelin sukkahousuissa ja -ulkoiluhousuissa, t-paidassa ja hupparissa. Eikä mulla oikeesti ollu ees lämmin.

Jäädään kiinni ikuisuuteen-postauksen tuttava on tänään tulossa tänne. Vielä en tiiä viihtyykö vieras 1-2 yötä-taikka kuinka kireissä fiiliksissä mennään. Lupaan palailla asiaan tapahtuneen jälkeen, en kauheesti kehtaa koneella aikaa kuluttaa, kun toinen on kylässä... "Hätävaraks" oon kehitelly vaikka mitä kivaa, keskeneräisistä palapeliprojekteista äkillisen lenkkeilyharrastuksen kautta valokuvalaatikon tekemiseen/tuunaamiseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti